انتقاد مدیران سرخابی از وزیر ورزش

تبلیغات

انتقاد مدیران سرخابی از وزیر ورزش


جلسه آسیب‎شناسی خصوصی‎سازی استقلال و پرسپولیس

انتقاد مدیران سرخابی از وزیر ورزش

جلسه آسیب شناسی خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ریاست کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس با حضور میهمانان مشهور و تیتراول های سابق رسانه های ورزشی برگزار شد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، 90درصد مدعوین در جلسه حاضر شده بودند که در این بین مدیران استقلال و پرسپولیس برای اولین بار بعد از انقلاب زیر یک سقف حضور پیدا کرده بودند. حاشیه های این جلسه پرخبر را در ورزش سه بخوانید:

* از باشگاه پرسپولیس آقایان محمد رویانیان، حبیب کاشانی، اکبر غمخوار، محمدحسن انصاری‌فرد، داریوش مصطفوی، علی اکبر طاهری و جعفر کاشانی در این همایش حضور داشتند.

* از باشگاه استقلال هم آقایان عباس کردنوری، حسین قریب، سیدمحمدکاظم اولیایی، علی فتح‌الله‌زاده حاضر بودند و بهرام افشارزاده مدیرعامل حال حاضر استقلال به دلیل سفر به آمریکا در این همایش حضور نداشت.

* از دیگر حاضران در جلسه می‌ توان به مهدی تاج رئیس سازمان لیگ‌برتر، محمود اسلامیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال، عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه مدیران فوتبال و همچنین معاون وزیر دادگستری و امیررضا خادم رئیس دپارتمان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد.

* از نکات قابل توجه عدم حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در این همایش بود که باعث انتقادهای فراوانی از طرف مدیران باشگاه ها و نیز کاظم جلالی رئیس مراکز پژوهش ها شد.

* مدیرعاملان دو باشگاه این عدم حضور را به فوتبال گریزی گودرزی نسبت داده و وی را مورد انتقاد قرار دادند که شما دائم درباره لاینحل بودن مشکلات استقلال و پرسپولیس صحبت می‌ کنید اما حاضر نشده اید حرف دل پیشکسوتان باتجربه این دو باشگاه را بشنوید.

* سخنرانی بعضی از مدعوین به حدی جنجالی بود که گاه از خبرنگاران درخواست می‌کردند بخشی از صحبت‌هایشان را منعکس نکنند. در بعضی مواقع هم خبرنگاران خود دست از نوشتن خبر برمی‌داشتند.

* داریوش مصطفوی درباره «بحث اهلیت» حرف‌های شنیدنی داشت. وی گفت: چرا در دیگر بخش‌های کشور اهلیت را بررسی نمی‌کنند. چرا برای انتخاب وزیر و یا نماینده مجلس و سایر پست‌های دولتی اهلیت آنها بررسی نمی‌شود؟ اگر بنا باشد اهلیت نماینده‌های حال حاضر مجلس بررسی شود، خیلی از آنها صلاحیتشان رد خواهد شد.

* امیر عابدینی پرده از راز عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس در مزایده سوم و چهارم را در جلسه با اسلامیان و جهانگیری برداشت؛ وی به نقل از جهانگیری گفت که در جلسه مذکور از 3 وزیر، 2 وزیر که یکی از آنها گودرزی و دیگری طیب نیا بوده است در تصمیم‌گیری شرکت نکردند. پورمحمدی و وزیر کشور با آن دو گفته که شما توان تصمیم‌گیری برای این مشکل را ندارید. عابدینی همچنین گفت: بحث نهادهای امنیتی و دخالت آنها همه حرف است. خود جهانگیری اذعان داشته که مشکل از وزیر ورزش است.

عابدینی در ادامه افزود: جهانگیری به‌اتفاق تاج و اسلامیان جلسه راه‌های واگذاری و خروج از بحران دو باشگاه را برگزار کردند حتی از معاونین ورزش خواسته شد که نظرات کارشناسی را به گودرزی انتقال بدهند؛ ما حتی هیئت‌مدیره را هم انتخاب کردیم و تنها از انتخاب مدیرعامل دست کشیدیم تا خود هیئت‌مدیره در آن باره تصمیم بگیرد. من و فتح‌الله‌زاده حتی نام خودمان را هم در هیئت‌مدیره عنوان نکردیم . ما پیشنهاد‌هایمان را دیدیم و منتظر تصمیم آنها شدیم.

* مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم در سخنان خود عنوان کرد : این برای اولین بار است که مدیران استقلال و

پرسپولیس جمع شده‌اند و کار کارشناسی انجام می‌شود و حرفی از کری خوانی‌های پیشین نیست؛ این‌که جلسه منطقی و دلسوزانه پیش می‌رود جای امیدواری دارد.

* اکبر غمخوار مدیرعامل سابق پرسپولیس در حضور خادم از گودرزی انتقاد کرد و گفت : وزیر ورزش از انتقاد می‌گریزد ، او درباره فوتبال حرف زیاد می‌زند اما حاضر نیست حرف فوتبالی‌ها را بشنود.

* امیر عابدینی نیز از امیررضا خادم انتقاد کرده و گفت چرا باید یک کشتی‌گیر در تصمیم‌گیری‌های فوتبالی نقش داشته باشد .

* عابدینی پیشنهاداتی در رابطه با حل معضل این دو باشگاه داد و گفت که بهتر است کمیسیونی تشکیل شود از پیشکسوتان دو باشگاه و افراد آگاه و باتجربه این موضوع و طرحی کارآمد را برای ارائه به مجلس آماده سازند.

* از دیگر حواشی این همایش می‌توان به حضور افرادی که مدت‌ها در محافل مختلف دیده نشده بودند، ازجمله قریب و محمدحسن انصاری‌فرد اشاره کرد.

* از غایبین این همایش می‌توان به افشارزاده، علی میرزایی و سیاسی اشاره کرد. جای خالی مرحوم حجت‌الله خطیب نیز در بین حاضرین احساس می‌شد.

 

 





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.